Agenda
Jornada Emboirats: Pilar de dones i podcast en públic
Activitat en el marc del 8M. 07.03.2416.00 h Pati interior de MiramargesEl programa sencer aquí.
International Symposium Gender, Digital Art and Literature
Activitat en el marc del 8M 07.03.24Sala Gòtica. Edifici Casa Convalescència i en líniaConsulta el programa i l'enllaç de Zoom.
Conferència: "L'impacte tecnològic a l'aula: l'ignorem, el permetem o l'integrem?"
Activitat dIAlegs. La intel·ligència artificial a debat. 07.03.2419.00 h Casino de Vic Una conferència a càrrec del mestre i psicopedagog Miquel Àngel Prats.
5a edició de la Doctoral Training Week
5a edició de la Doctoral Training Week. Termini d'inscripcions obert fins el 27 de febrer. 11.03.2024 - 15.03.2024Presencial, híbrid (consultar, segons sessió) Més informació, programa i inscripcions.
5a edició de la Doctoral Training Week
5a edició de la Doctoral Training Week. Termini d'inscripcions obert fins el 27 de febrer. 11.03.2024 - 15.03.2024Presencial, híbrid (consultar, segons sessió) Més informació, programa i inscripcions.
5a edició de la Doctoral Training Week
5a edició de la Doctoral Training Week. Termini d'inscripcions obert fins el 27 de febrer. 11.03.2024 - 15.03.2024Presencial, híbrid (consultar, segons sessió) Més informació, programa i inscripcions.
Tertúlies de Literatura Científica: L'educació és una invitació
Tertúlies de Literatura Científica: L'educació és una invitació, a càrrec de Marina Garcés, autora del llibre Escola d'aprenents (Galaxia Gutenberg). En el marc dels actes del 8M. 13.03.202412.00 hAula Magna de la UVic-UCC i en línia Més informació al blog de les Tertúlies de Literatura Científica.
Jornada Fòrum Vives Salut i Cultura
La Jornada Fòrum Vives Salut i Cultura se centra en les interseccions entre la salut i la cultura que s'han configurat, dins la Universitat, com un àmbit de recerca-acció cada cop més rellevant socialment. Amb participació de la UVic-UCC en les ponències i taules rodones. 14.03.2024 - 15.03.2024UOC, Rambla del Poblenou 156, BarcelonaConsulta el programa.