Conclou el procés participatiu per a la implementació del segell HRS4R

15.02.2018

En el marc del procés de treball per a la implementació del segell HRS4R (Human Resources Strategy for Researchers) de la Comissió Europea, la UVic-UCC ha portat a terme entre els mesos de novembre i gener un procés participatiu en què diferents grups focals, formats per representants de tots els col·lectius de a Universitat vinculats o no amb la recerca, han debatut diversos temes relacionats amb el segell HRS4 com l’atracció de talent, els processos de contractació de personal o els mecanismes de promoció.

També s’ha aprofitat l’ocasió per preguntar als participants sobre futures accions que caldria incloure al proper Pla estratègic de Recerca i Transferència Coneixement. Per concloure el procés, el proper dimecres 21 de febrer, a les 16.30h, a l’edifici A de Miramarges, tindrà lloc la jornada de retorn del procés participatiu portat a terme al Campus Vic on s’exposaran les principals conclusions. Tota la comunitat universitària és convidada a assistir-hi.

L’HRS4R és una iniciativa de la Unió Europea que té per objectiu millorar el procés d’atracció i retenció de talent per part de les institucions de recerca europees. Per fer-ho, promou l’estructuració d’accions en favor del benestar dels investigadors a les respectives institucions, sobre la base dels documents “Principis de la Carta europea de l’investigador” i “Codi de conducta per a la contractació d’investigadors”.