Sabies que...?

Sabies que 5.975 publicacions d’investigadors i estudiants de la UVic-UCC estan disponibles en accés obert?

26.10.2023

Amb motiu de la Setmana de l’Accés Obert 2023, que se celebra del 23 al 29 d’octubre, és bo recordar algunes dades sobre l'estat de la recerca en obert a la UVic-UCC, que mostren que la comunitat investigadora de la UVic-UCC aposta per la ciència oberta.

Actualment hi ha 1.850 articles publicats en obert pels investigadors que estan disponibles a la Web of Science (WOS) i 2.077 articles, a Scopus. D'altra banda, els estudiants també col·laboren en la difusió del coneixement en obert publicant els seus treballs acadèmics al RiUVic. S'hi poden consultar 1.846 TFG/TFM a text complet i 202 tesis doctorals.