Sabies que...?

Sabies que hi ha 18 píndoles de benestar emocional a disposició de la comunitat universitària?

21.03.2024

Des de la Unitat de Benestar i Seguretat Laboral de l’Àrea d’Infraestructures i Serveis Generals, ja s’han elaborat 18 píndoles de benestar adreçades a tota la comunitat universitària. Es tracta de vídeos breus, d’entre 1 i 2 minuts aproximadament, sobre temes relacionats amb el benestar emocional: des de consells per prevenir l’estrès fins a pautes per detectar els símptomes de l’ansietat, passant per pautes per ajudar en el dol, consells per optimitzar el temps de treball o indicacions per adquirir nous hàbits, entre d’altres. Es pot accedir a les 18 píndoles de benestar directament en l'enllaç següent o a través de la icona de Benestar del Campus Virtual.