Un cafè amb UAlumni

i l'últim cafè... amb Eulàlia Massana

22.02.2021

Eulàlia Massana és màster en Administració i Direcció d'Empreses per la UVic-UCC de la promocó de 2015, tot i que també és llicenciada en Ciències - Biologia (UAB, 1992), doctora en Enginyeria Multimèdia (UPC, 2006) i potsgraduada en Transformació Digital de les Organitzacions (UPF, 2019). És professora de la Facultat d’Empresa i Comunicació en l’àmbit de la comunicació digital interactiva i forma part de la Unitat de Docència Universitària i Tecnologia Educativa (UDUTE).

Què recordes dels teus anys d’estudiant a la UVic-UCC?

Vam ser la primera promoció de l’MBA de la UVic-UCC i ens van repartir les classes entre Manresa i Vic. Crec que aquesta era la causa que la varietat del grup fos molt gran, tant pel que fa a les formacions de base i les ocupacions laborals, com pel que fa a l’estil de vida i el lloc de residència, fins i tot pel que fa a les perspectives que teníem posades en la formació. Va ser molt interessant compartir amb ells aquells mesos i ens vam fer costat en tot moment. Encara ara quedem de tant en tant per sopar... la qüestió és si es fa a Vic o a Manresa: tot depèn de qui l’organitzi!

Quin dels Serveis d’Alumni creus que és el més interessant per als titulats de la UVic? Per què?

Tots els serveis els trobo molt interessants. Pel meu context, però, les publicacions, notícies i activitats d’interès trobo que són importants perquè estem en un món connectat, en el qual hem d’estar atents al que passa al nostre entorn per tal de poder créixer en les millors condicions.

Aquest testimoniatge clou la secció "Un cafè amb UAlumni..." que ens ha permès conèixer un bon grapat de treballadors i treballadores de la UVic que també hi van ser estudiants.