Un cafè amb UAlumni

Juan Antonio De los Cobos Molina

19.01.2021

Juan Antonio De los Cobos Molina és enginyer tècnic en Informàtica de Gestió per la UVic de la promoció de 1997. Actualment és professor associat a l'assignatura e-Health del Grau de Fisioteràpia

Quines anècdotes recordes de la teva etapa d'estudiant?

Uf moltes, els catastròfics viatges en tren des de Barcelona, les mil hores davant els ordinadors superantics i superlents que fèiem per a les pràctiques, però que ho passàvem genial... Malgrat que faig fer informàtica, vaig fer una assignatura de lliure elecció a Magisteri, de Tècniques de Expressió Oral i Escrita, que va ser molt divertida ja que era purament pràctica i em va fer aprendre a desenvolupar les habilitats orals amb un toc d'humor molt especial.

Quin dels Serveis d’Alumni creus que és el més interessant per els titulats de la UVic ?

Els cursos per a la millora de les competències professional. Crec que es molt important per poder aprofundir en algun tema específic que no fas a la carrera.

La propera setmana, UAlumni convida a un cafè a

Emi Chirveches.