UVic-UCC 25 anys

Inauguració de curs de l'any del 10è aniversari
Inauguració de curs de l'any del 10è aniversari- Ramon Cotrina

Inauguració de curs del 20è aniversari de la UVic-UCC

Ara que s'acosta la inauguració de curs, i coincidint amb aquestes mateixes dates d'octubre, ens fem ressò de la inauguració del curs acadèmic 2016-2017, que s’esqueia dins dels actes de celebració del 20è aniversari de la Universitat. L'acte va tenir com a convidat Arcadi Navarro, llavors secretari d'Universitats i Recerca de la Generalitat de Catalunya, que va estar acompanyat pel rector Jordi Montaña; la secretària general, M. Àngels Crusellas, i la presidenta de la FUBalmes i alcaldessa de Vic, Anna Erra. En aquella ocasió va rebre la Medalla Institucional Ramon Cotrina.

Es poden consultar (aquí) més imatges sobre aquesta activitat i moltes d’altres a la web de l’Arxiu Fotogràfic de la UVic-UCC (ATOM).