Recerca

Jornada sobre el VIH i la covid-19, a la Facultat de Medicina

Inscripcions obertes a la jornada Actualització sobre la Infecció per VIH i la Padèmia de Covid-19

13.04.2023

Les persones interessades a participar en l’edició d’aquest any de la jornada Actualització sobre la Infecció per VIH i la pandèmia de Covid-19, que es farà el pròxim dijous 20 d’abril, encara són a temps d'inscriure-s'hi. La jornada, que és totalment gratuïta i està adreçada a professionals de l’àmbit de la salut i a estudiants de Medicina, Infermeria i Biociències, tindrà lloc a la sala d’actes de la Facultat de Medicina de la UVic-UCC, a l’edifici Can Baumann, de 15 a 18 h. Es pot consultar el programa complet i formalitzar la inscripció a la jornada en aquest enllaç.

El programa se centrarà en les diferències i les similituds entre les pandèmies de VIH i SARS-COV-2 i s’estructurarà en dos blocs. En cadascun d’ells hi haurà professionals de la medicina experts en àmbits com ara la virologia, la immunologia, els problemes clínics actuals o les vacunes, entre altres. La jornada està organitzada per la UVic, la Càtedra de Malalties Infeccioses i Immunitat, IrsiCaixa i la Fundació Lluita contra les Infeccions.