Dr. Josep M. Vilaseca

Josep M. Vilaseca, nou acadèmic de la Reial Acadèmia de Medicina de Catalunya

31.03.2022

Josep M. Vilaseca Llobet, professor de la Facultat de Medicina de la UVic-UCC i cap de Servei d’Atenció Primària d’Althaia, Xarxa Assistencial Universitària de Manresa, serà nomenat acadèmic de la Reial Acadèmia de Medicina de Catalunya en una sessió extraordinària que tindrà lloc el proper dimarts 5 d’abril, a les 7 de la tarda, a la seu de la Reial Acadèmia (c. del Carme 47, Barcelona).

Josep M. Vilaseca serà designat acadèmic amb una intervenció que portarà per títol “De la revolució tecnològica a la perplexitat de la medicina actual”. En la mateixa sessió, també es nomenarà el doctor Manuel Juan Otero, que parlarà de la “Producció de fàrmacs de teràpia avançada des d’un hospital públic: una oportunitat per a ‘conduir’ mercès al CAR-T molt més lluny”. Vilaseca i Juan seran acollits pels doctors Josep Antoni Bombí i Miquel Bruguera. La sessió de nomenament serà retransmesa pel canal Youtube de la Reial Acadèmia de Medicina de Catalunya: Reial Acadèmia de Medicina de Catalunya - YouTube

El Dr. Josep M. Vilaseca és professor de l’assignatura optativa Art and Medicine de la Facultat de Medicina de la UVic-UCC i, entre altres càrrecs, és vicepresident del Museu d’Història de la Medicina de Catalunya i membre de la Societat Catalana d’Història de la Medicina.