Facultat de Medicina de la UVic-UCC

La FESS concedeix els Ajuts per a Projectes de Recerca Interns a quatre investigadores de la Facultat de Medicina

29.02.2024

Per primera vegada, aquest any la Fundació d’Estudis Superiors en Ciències de la Salut (FESS) ha convocat els Ajuts per a Projectes de Recerca Interns (APR-2024), amb l’objectiu de promoure la recerca entre el personal docent i investigador de la Facultat de Medicina de la UVic-UCC. A la primera convocatòria dels APR, que han tingut una dotació econòmica total de 30.000 euros, s’hi han presentat vuit projectes candidats, dels quals se n’han seleccionat quatre. Les investigadores de la Facultat de Medicina premiades han estat: Noèlia Téllez (8.500 euros), Elisabet Selga (8.500 euros), Elisabet Sarri (6.500 euros) i Esther Dalfó (6.500 euros).

El termini de presentació de projectes de recerca es va obrir del 2 al 15 de gener de 2024. La gestió i avaluació de les candidatures presentades es va canalitzar a través de l’Institut de Recerca i Innovació en Ciències de la Vida i de la Salut a la Catalunya Central (IRIS-CC) i el Comitè d’Avaluació estava format pel director de l’IRIS-CC, José Jerónimo Navas; el degà de la Facultat de Medicina, Roberto Elosua, i el delegat de Recerca de la Facultat de Medicina, Fèlix Bosch.

La Facultat de Medicina felicita les investigadores i els seus respectius equips de recerca, agraeix l’interès i la participació de la resta de candidatures rebudes enguany i anima tot el PDI de la Facultat a presentar-se a la segona convocatòria d’Ajuts per a Projectes de Recerca Interns (APR-2025), prevista per al mes de gener de 2025.