Docència

Alumnes de la UVic-UCC participen en la preparació d’activitats per la Marató

Alumnat de CAFE i MEP col·labora en una gimcana solidària de la presó de Lledoners per a La Marató

16.12.2021

L'estudiantat del doble grau en Ciències de l’Activitat Física i de l’Esport (CAFE) i Mestre en Educació Primària (MEP) de segon curs va participar en la preparació de les proves de La Marató de TV3 que cada any realitza l'alumnat del Centre de Formació d’Adults (CFA) Carme Karr, situat dins del Centre Penitenciari Lledoners. Hi van prendre part en diverses sessions dins el marc de l’assignatura “Fonaments i estratègies d’atenció a la diversitat”.

Prèviament a les activitats, professionals del centre van visitar el campus Vic per fer sessions de treball amb el grup classe. Els dies 2 i 3 de desembre l'alumnat, juntament amb l’equip docent del CFA, van treballar de forma col·laborativa en l’execució de la gimcana solidària, on es tractaven temes com l’educació al llarg de la vida, l’atenció inclusiva, l’esport o la cooperació.

Els interns del CP Lledoners van valorar positivament l’experiència i van agrair la col·laboració entre les entitats. D’altra banda, també van participar econòmicament per aportar diners a la investigació sobre les malalties mentals, tema protagonista de la Marató de TV3 d’enguany.