Lectures en conversa

El Club de Lectura de la Biblioteca engega el projecte "Lectures en conversa"

12.11.2020

El Club de Lectura de la Biblioteca de la UVic-UCC, amb la col·laboració de l’Oficina de Gestió Cultural i Eumo Editorial, posa en marxa la proposta "Lectures en conversa" que s'iniciarà el proper dimecres 18 de novembre, de 14 a 15 h, i que, degut a la situació sanitària actual, es farà telemàticament per Zoom.

El llibre que s’ha triat per aquesta primera trobada és Germanes de Shakespeare, de Pilar Godayol, que participarà en la sessió. S’ha fet una selecció de capítols i, a més del pròleg i la introducció, també es llegiran Maria Aurèlia Capmany, Simone de Beauvoir i Virginia Woolf com a mares ideològiques del feminisme del segle XX.

L'activitat s’adreça a tota la comunitat universitària, tant als lectors consolidats com a aquells més novells, i està enmarcada en el programa Agenda 2030. Objectius de desenvolupament sostenible. Les inscripcions segueixen obertes fins el dia 17, i es poden formalitzar enviant un correu a biblioteca@uvic.cat. El llibre escollit es pot trobar a la Biblioteca, a qualsevol llibreria o demanar-lo al mail eumoeditorial@eumoeditorial.com.