Visita guiada a l'exposició Aigua
Marc Sañé, fotoperiodista
Visita guiada a l'exposició Aigua

El fotoperiodista Marc Sanyé presenta l’exposició “Aigua”

18.01.2024

L’actual estat de sequera sense precedents és una mostra més de com el canvi climàtic afecta el dia a dia. Amb la voluntat de plasmar l’impacte que la falta d’aigua té en el territori, el fotoperiodista Marc Sanyé ha creat “Aigua”, una exposició fotogràfica que compara l’estat de rius i pantans a Catalunya l’any 2023 amb com estaven fa una dècada que fins el 4 d'abril es pot visitar a la Sala Gòtica de la Casa Convalescència.

Dimarts passat, l’equip de Rectorat, el director general de la FUBalmes i membres dels deganats dels centres van participar en una visita per l'exposició sota el guiatge de l'autor. Després d’una introducció per part de Montse Simon, directora de l’UHub, Servei a la Comunitat Universitària, Marc Sanyé va explicar que l’objectiu d’”Aigua” és crear consciència sobre l’estat actual de rius i pantans, i documentar els efectes de la sequera a Catalunya. “Aigua” comptarà en un futur amb una segona part, que se centrarà en l’afectació de la sequera en l’agricultura i la ramaderia.

La mostra s’ha dut a terme en col·laboració amb la Càtedra de l’Aigua, Natura i Benestar de la UVic-UCC.