LLorenç comajoan a Escandinàvia

El grup de recerca Glossa participa en tres activitats acadèmiques a Escandinàvia

02.03.2023

El coordinador del Grup Glossa - Grup de recerca en lingüística aplicada, didàctica i literatura, Llorenç Comajoan-Colomé, va participar en tres actes acadèmics a Escandinàvia la setmana passada. El 16 de febrer va prendre part en el simposi Multilingual perspectives on teaching and learning tense and aspect in Romance languages, a la Universitat d’Estocolm. Durant el simposi, diversos investigadors van compartir recerca en la lingüística i la didàctica dels temps del passat en diverses llengües i Comajoan-Colomé hi va fer una de les dues conferències plenàries. El tema de la plenària va ser la relació entre els resultats de recerca en adquisició de llengües i el seu impacte en les pràctiques a l’aula.

El 17 de febrer, també a la Universitat d’Estocolm, Comajoan-Colomé va participar com a oponent en la defensa de tesi de Francesco Vallerossa, “Learning aspect in Italian as a third language. Transfer paterns among multilingual learners in the Swedish context”.

Finalment, el 21 de febrer va presentar, juntament amb Marilisa Birello (UAB), el pòster “Written corrective feedback at the multilingual university: between reality and hope” al congrés Writing Research Across Borders a Trondheim (Noruega). El pòster era fruit de la recerca sobre la retroacció correctiva escrita a la universitat (projectes ARMIF i PIRE).