Exposició de TILA
Exposició TILA

Exposició bibliogràfica “30 anys d’estudis en Traducció i Interpretació”

06.06.2024

El mes de juny es commemoren 30 anys dels estudis en Traducció i Interpretació a la UVic-UCC. Des dels seus inicis, amb la primera biblioteca al Palau Bojons, fins avui la Biblioteca de la UVic ha tingut un pes important en aquests estudis. Per això, amb motiu d’aquesta commemoració, la Biblioteca, amb la col·laboració de la Facultat d’Educació, Traducció, Esports i Psicologia (FETEP), han preparat una mostra amb la selecció de publicacions del professorat dels estudis de traducció i interpretació. A l'exposició “30 anys d’Estudis en Traducció i Interpretació”, que es pot veure fins al mes de setembre a la Biblioteca de la Torre dels Frares, s’hi troben traduccions a diverses llengües, obres d’assaig, actes de jornades o estudis.

Al llarg de tres dècades, el professorat del Departament de Traducció, Interpretació i Llengües Aplicades de la FETEP ha impulsat diversos projectes que han girat al voltant del món de la traducció i la interpretació, com les Jornades de Traducció i el Premi Andreu Febrer de Traducció Literària. A més, ha participat en la publicació d’una quantitat molt rellevant de llibres d’assaig i traduccions literàries en diverses llengües.