Docència

Sessions de preparació per les PAP

La UVic ofereix noves sessions de preparació de la PAP de Mestres

Un any més, la UVic oferirà sessions de preparació de la prova d’aptitud personal (PAP) per accedir als graus de Mestre en format virtual. Durant els mesos de juny i juliol, es faran aquestes sessions online per ajudar als futurs alumnes a preparar la convocatòria extraordinària de la PAP. Els exàmens d’aquesta convocatòria es faran el dia 15 de juliol.

En aquesta formació, professorat de llengües i matemàtiques de la UVic ajudarà els futurs estudiants a preparar els dos exàmens de la PAP: competència comunicativa i raonament crític, i competència logicomatemàtica. A través d’una aula virtual i de la plataforma Zoom, repassaran temes importants del temari i practicaran amb exàmens d’anys anteriors de la PAP.