Docència

Open Access week 2022

"Open for Climate Justice", el lema de la setmana de l'Accés Obert d'enguany

La setmana de l’Accés Obert és una iniciativa global que es duu a terme anualment i que vol promoure el lliure accés al coneixement en l'àmbit mundial. Enguany es farà del 24 al 28 d’octubre i tindrà com a lema “Open for Climate Justice”.

La Biblioteca de la UVic-UCC hi participarà amb una càpsula d’informació titulada La teva recerca Open Acces. 3a edició, que es farà el dimecres 26 d'octubre, de 16 a 17.30 h. La càpsula anirà a càrrec de Mercè Montanyà i les inscripcions es poden fer a través del CIFE.

El Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya (CSUC) també hi participarà a través de la conferència "Los beneficios de la Ciencia Abierta para los investigadores", que realitzarà Bianca Amaro el dimarts 25 d’octubre, a les 15 h. D’altra banda, des de la Xarxa de Biblioteques Universitàries Espanyoles (REBIUN) s’organitza el cicle de webinars Investigación, datos y docencia: tan abiertos como sea necesario.

Tots els webinars són gratuïts, però cal inscripció per poder accedir a la sessió de Zoom. Tota la informació dels esdeveniments organitzats per les biblioteques membres de REBIUN es pot consultar al Portal de Acceso abierto.