Cartell 8 M a la UVic

S'obre la tercera edició de la convocatòria d'ajut a iniciatives de projectes per a la igualtat de gènere

30.11.2021

La Universitat obre la tercera edició de la convocatòria per desenvolupar un projecte que afavoreixi la igualtat de gènere. El fons d’aquesta convocatòria són els diners que personal de la UVic van deixar de cobrar per l’adhesió a les vagues convocades el 8 de març del 2021, amb motiu del dia de la dona treballadora. Qualsevol membre del PDI o del PAS contractat per la Fundació Universitària Balmes podrà presentar la seva proposta des de diferents àmbits, com ara recerca, docència, innovació, divulgació, cooperació, comunicació, emprenedoria, infraestructures, entre altres.

En aquesta convocatòria, el fons és de 1.062,66 euros i servirà per finançar el projecte guanyador, que es pot presentar de forma individual o en grup. El termini de presentació de la documentació finalitza el dia 31 de gener de 2022.

Vegeu-ne les bases aquí.