Recerca

Vídeo d'un dels projectes escollits

Un conjunt de vídeos recullen la recerca amb perspectiva de gènere feta a la UVic

01.12.2022

En el marc dels actes del 25N, la Unitat d’Igualtat de la UVic-UCC, amb la col·laboració del Centre d’Estudis Interdisciplinaris de Gènere (CEIG) i UHub - Servei a la Comunitat Universitària, ha llançat una campanya de comunicació a les xarxes socials dels projectes de recerca realitzats el curs passat amb els fons provinents del Pacto de Estado Contra la Violencia de Género. Mitjançant uns vídeos curts, s’expliquen els projectes que s’han fet a la universitat en l'àmbit de la perspectiva de gènere i contra la violència de gènere, dels quals es desgranen els principals plantejaments i objectius de treball.

Un d’aquests vídeos se centra en el projecte de recerca “Drets sexuals i reproductius en temps de pandèmia”, presentat per la investigadora Montse Fernández. Un altre vídeo, que explica l'investigador Raúl Martínez, està dedicat al projecte “Futbol femení, comunicació esportiva i discursos d’odi. Sensibilització i formació en comunicació”. Diana Morena és la investigadora encarregada de donar a conèixer el projecte “Diagnòstic i intervenció contra les violències de gènere en l’àmbit digital en alumnat universitari” i, finalment, la investigadora Caterina Riba comenta en un quart vídeo la recerca titulada “El biaix de gènere en l’impacte de la pandèmia de la covid-19 en el PDI de Catalunya”.