Docència

Alumnes de Biologia i Biotecnologia exposen cartells científics a Torre dels Frares

04.03.2021

L’alumnat de primer curs dels graus en Biologia i Biotecnologia de la Facultat de Ciència i Tecnologia de la UVic exposen uns pòsters científics desenvolupats el primer semestre en l’assingnatura Introducció a l’Estudi de les Ciències Biològiques. Aquesta exposició, que es podrà visitar tot el març a les vidrieres del passadís dels laboratoris de Torre dels Frares, és un conjunt de textos i infografies que parlen de temes diversos, des de l’epigenètica de l’Alzheimer fins a la modificació de la lactosa.

Els i les estudiants han fet una defensa online dels seus pòsters i els han penjat perquè tothom qui vulgui els pugui veure. A l’assignatura Introducció a l’Estudi de les Ciències Biològiques, l’alumnat ha rebut formacions diverses, entre les quals destaquen la cerca i gestió de bibliografia, la comunicació oral i escrita, l’edició de pòsters i vídeos, la divulgació científica amb el suport de la unitat UDivulga, la bioètica i els Objectius de Desenvolupament Sostenible de l'Agenda 2030.