Nova temporada de l'Apunt
Foto de la nova edició de l'Apunt

Amb el nou curs, torna 'L’Apunt'

14.09.2023

Amb l’entrada del nou curs, comença una nova edició de L’Apunt, que arribarà puntualment a les vostres bústies de correu electrònic cada dijous a la tarda. L’objectiu de L‘Apunt no és altre que donar a conèixer l’activitat acadèmica i comunitària de la Universitat entre els membres que en formen part. És per això que la participació de tothom és imprescindible per nodrir de bons continguts cada edició.

Per tal de facilitar aquesta col·laboració, s'han actualitzat les indicacions per poder publicar-hi, que es troben en forma de FAQ al peu de la revista.

Una mica d’història…

L’Apunt va néixer el 2005 en format digital i fins avui ha tingut tres transformacions tecnològiques per adequar-se al format actual. És hereva d’una revista mensual en paper que es deia Campus i que s’editava des de 1990. Actualment, és el bloc més visitat de la UVic, amb una mitjana de 500 visites setmanals.

El format actual va sorgir després de fer una enquesta col·lectiva l’any 2019 entre els lectors, que van fer suggeriments que es van incorporar en el nou disseny. Un dels suggeriments, per exemple, va ser incrementar els temes de comunitat universitària, alguns dels quals es tracten des de les seccions fixes. Algunes d’aquestes seccions, com “Homenets” o “Té la paraula” hi són des dels inicis, mentre que les altres han anat variant amb el temps, com la nova secció que s’estrena avui “Universitat sostenible”, que reflectirà les actuacions que la UVic porta a terme en el marc dels objectius de desenvolupament i sostenibilitat.