Aplicació TUI UVic

Ja es pot descarregar la nova versió de la Targeta Universitària Intel·ligent

14.10.2020

Ja es pot actualitzar la Targeta Universitària Intel·ligent (TUI) o, el que és el mateix, el carnet de la Universitat. Des de fa uns dies ja està disponible la nova versió de l’aplicació a les botigues dels diferents sistemes operatius. Aquesta actualització incorpora una nova pestanya “llançadora” que permet accedir als diferents serveis que ofereix la universitat. A més, s’ha renovat la imatge del carnet, que ara és molt més semblant a la d’un carnet digital.

La TUI és, a més d’un símbol de pertinença a la UVic-UCC, una eina que ofereix accés a un ampli nombre de serveis, entre els quals la pràctica d’activitat esportiva, l’oferta cultural, les associacions d’estudiants, o els col·lectius universitaris, com els Emboirats o l’Aula de Teatre. De la mateixa manera, la TUI permet consultar de manera ràpida tot el ventall de descomptes i avantatges que ofereixen molts establiments comercials i institucions d’arreu de Catalunya a través de la plataforma U-Vals.