Capçaleres del Suplement de El 9 UVic-UCC
Capçaleres del suplement d'El 9 UVic-UCC

Aquest divendres torna el suplement de la UVic-UCC d’El 9 Nou

16.11.2023

Aquest divendres engega nova temporada el suplement d'El 9 Nou de la UVic-UCC, que és fruit de la col·laboració entre aquest mitjà i la Universitat, en què participen els estudiants de Periodisme de la Facultat d’Empresa i Comunicació. Apareix en les pàgines centrals del bisetmanari que es distribueix a Osona i el Ripollès un cop cada dos mesos durant tot el curs acadèmic.

En el suplement que sortirà demà, s’hi tractaran diversos temes relacionats amb l’actualitat universitària, com són els laboratoris d’automoció de Granollers, els nous graus en Audiologia i Odontologia, l’Oficina del Voluntariat i els UVic Sport Games. També oferirà un reportatge sobre acció climàtica, en què aportaran opinions i experiències els professor i investigador Arnau Amat, de la Facultat d’Educació, Traducció, Esports i Psicologia, i la investigadora del Centre Beta, Meritxell Abril, doctora en Ecologia. L’entrevista central del suplement anirà a càrrec del professor de la Facultat d’Empresa i Comunicació Toni Sellas, que parlarà sobre pòdcasts.

Finalment i per commemorar els 25 anys del grau en Fisioteràpia que se celebra aquest curs, s’hi recolliran les experiències de dos fisioterapeutes de renom que han passat per les aules de la UVic.