Estand de la UVic al Saló
Saló Ensenyament
Estudiants i personal de l'Àrea de Màrqueting a l'estand de la UVic
Foto institucional davant l'estand de la UVic
Estand del Preparats.cat a la Plaça Univers
Estudiants fent la primera atenció
El professorat atén consultes
La UVic al Saló de l'Ensenyament

Arrenca la 33a edició del Saló de l’Ensenyament

14.03.2024

Aquest dimecres va arrencar la 33a edició del Saló de l’Ensenyament, que obrirà les portes fins diumenge al migdia al recinte firal de Montjuïc. El conseller de Recerca i Universitats, Joaquim Nadal, va inaugurar oficialment el Saló a primera hora del matí, amb una fotografia amb tots els rectors de les universitats catalanes i una visita institucional als diferents estands de les universitats del sistema català. En declaracions als mitjans, Nadal va afirmar que el Saló “presenta Catalunya a si mateixa i davant el món amb una proposta atractiva, competitiva i eficaç en relació amb les persones” i va remarcar que “el conjunt de titulacions de les universitats són una demostració de robustesa del sistema català del coneixement”.

Tota la informació en un sol estand

Enguany la UVic integra tota la informació de graus, cicles formatius i UMedicina en un mateix estand de grans dimensions, disposat en un espai circular i amb dues grans pantalles LED. A la primera línia d’atenció al públic, són els mateixos estudiants de la UVic que assumeixen el paper d’informadors als futurs alumnes interessats, i els ofereixen la possibilitat de resoldre qualsevol dubte. Al mateix temps, en un segon nivell de l’estand, el professorat dels diferents graus proporciona una atenció més personalitzada per aprofundir en detalls i respondre qualsevol pregunta. En aquesta edició hi participaran 60 estudiants i més de 90 PDI, acompanyats pel personal de l’Àrea de Màrqueting.

A més, en aquesta ocasió el programa d’orientació acadèmica Preparats.cat també disposa d’un lloc destacat al Saló, concretament a la plaça Univers. Aprofitant que aquest programa d’orientació universitària celebrarà el seu 10è aniversari, ofereix microxerrades de cinc minuts a dins l’estand, i una xerrada d’orientació de gran format a l’escenari de l’Espai d’Orientació del Saló de l’Ensenyament, demà divendres 15 de març, a les 13.30 hores.

Aquest esdeveniment també serveix com a plataforma per difondre la Jornada de Portes Obertes presencial de la UVic, programada per al 23 de març, de 9 a 18 hores. Aquesta jornada, que adoptarà el format d'un festival d'arts com l'any passat sota el nom d'UVic Fest, representa una oportunitat única per conèixer més sobre la universitat i explorar totes les seves opcions acadèmiques.