Docència

"Formació en Videojocs: un perfil transversal", a càrrec de Carles Bosch

Carles Bosch presenta els estudis en videojocs de la UVic-UCC a SAGA, el saló del gaming

15.12.2022

Carles Bosch, coordinador del grau en Multimèdia. Aplicacions i Videojocs (MAV), va impartir el diumenge 4 de desembre una xerrada en el marc de SAGA, el saló del gaming, que es va desenvolupar al recinte La Farga Centre d'Activitats, de l'Hospitalet de Llobregat.

En el decurs de la seva exposició, titulada "Formació en Videojocs: un perfil transversal", Bosch va explicar el que suposa oferir formació en aquest camp, i va presentar l'oferta acadèmica de la UVic-UCC relacionada amb els videojocs. A la xerrada també van participar Magalí Crespo, estudiant del grau en MAV; Jonathan Gómez, antic alumne; Unai Estavillo, alumne de Teknós, i Jose Díaz, professor del grau en MAV, que van mostrar diversos projectes desplegats pels estudiants del grau i del CFGS en Animacions 3D, Jocs i Entorns Interactius.

SAGA va tenir lloc el 3 i 4 de desembre amb l'objectiu de visibilitzar els videojocs, les competicions i les retransmissions d'esports electrònics en català. El saló va oferir un espai firal amb una quarantena d'expositors, una marató de 36 hores de videojocs i partits d'exhibició del Barça eSports, entre altres activitats.