Visita Vic Comerç

Comencen les visites guiades a diferents col·lectius al nou Paranimf i a la Sala Gòtica

Amb l’objectiu de donar a conèixer a la ciutadania el nou equipament del Paranimf i la Sala Gòtica, dilluns passat una trentena de socis i sòcies de Vic Comerç van fer una visita guiada per les noves instal·lacions. Varen ser rebuts pel rector de la UVic-UCC, Josep Eladi Baños, que va explicar el context històric de l’edifici, i també pel director general de la FUBalmes, Jordi Baiget, que va exposar què significa ser un campus ciutat i com aquest fet beneficia el teixit social i econòmic de la ciutat. Posteriorment, el director de l’Àrea d’Infraestructures i Serveis Generals, Arnau Bardolet, va relatar com s’han portat a terme les obres de restauració.

D’altra banda, ahir, dimecres, hi va haver una nova visita, aquest cop d’una trentena de persones jubilades de la UVic. Van ser rebudes pel rector i el director de l’Àrea d’Infraestructures, que els van mostrar les instal·lacions.

Aquestes són les primeres d’un seguit de visites que s’aniran produint al llarg del curs, amb l’objectiu de donar a conèixer aquest nou equipament, que a més d’estar al servei de la universitat, es posa a disposició de les necessitats de les diferents entitats del territori.

Un cop passades les festes, tindrà lloc una nova visita per al personal de l’Hospital Universitari de la Santa Creu, la data de la qual encara està per concretar.