Claustre ordinari de l'octubre de 2021

Convocat per a dijous vinent el Claustre de la UVic-UCC

20.10.2022

El pròxim dijous 27 d'octubre, a les 12 h, tindrà lloc el Claustre ordinari de la Universitat, que la comunitat universitària podrà seguir de forma presencial, a l'Aula Magna, o de forma telemàtica.

En el decurs de l'acte el rector, Josep Eladi Baños, exposarà les línies d'actuació prioritària de la UVic-UCC per al curs 2022-2023. Així mateix, la síndica de greuges de la Universitat, Alícia Casals, presentarà el seu informe del curs 2021-2022.

Després de la intervenció per part dels representants de la comunitat als òrgans de govern, pertocarà elegir un representant del PDI al Patronat de la FUBalmes, atès que Núria Simó ha complert els dos períodes de designació, de quatre anys cadascun. Un cop finalitzat el període de recepció de candidatures del PDI, Xavier Palomar Aumatell ha presentat la seva com a representant al Patronat. Per a l'elecció, que es farà de forma telemàtica, els membres claustrals del PDI rebran l’enllaç de la votació a la seva adreça de correu corporativa. La votació romandrà oberta des de les 13 h del dia 27 d’octubre fins a les 10 h de l’endemà, 28 d’octubre, i el resultat es donarà a conèixer el mateix dia 28 d’octubre.

En canvi, no es podrà sotmetre a votació la representació del PDI al Consell de Govern, a propòsit de la qual també s'havia obert el període de recepció de candidatures, després que Llorenç Comajoan hagués demanat de ser rellevat en el càrrec, perquè no s'ha rebut cap candidatura.

El Claustre de la UVic-UCC és l’òrgan de debat i participació sobre les línies generals d’actuació de la Universitat. Té com a objectiu principal assegurar la informació i la implicació del conjunt de membres de la Universitat en el seu procés de desenvolupament. Les Normes d’organització i funcionament (NOF) de la Universitat preveuen que es convoqui com a mínim un cop cada any.