Claustre ordinari del curs 2022-2023

Dimarts vinent tindrà lloc el Claustre de la UVic-UCC

19.10.2023

El pròxim dimarts, 24 d’octubre de 2023, a les 16 h, tindrà lloc a l’Aula Magna de l’edifici Torre dels Frares el Claustre ordinari de la UVic-UCC corresponent al curs 2023-2024. Per concórrer-hi, cal registrar-se prèviament i especificar si s’hi vol assistir presencialment o bé telemàticament a través de zoom. L’enllaç per poder-se registrar restarà obert fins al mateix 24 d’octubre, a les 15.30 h.

Durant la sessió, s’aprovarà l’acta de la reunió anterior, la síndica de greuges presentarà l’informe del curs passat, el rector donarà a conèixer les línies prioritàries de la UVic-UCC per al curs 2023-2024 i els representants de la comunitat informaran pel que fa a les seves intervencions en els òrgans de govern. Finalment, tindrà lloc la presentació de Lluís Jurada com a candidat a representant del PAS al Consell de Govern de la UVic-UCC, que opta a la renovació per quatre anys més.

Les sessions del Claustre de la UVic-UCC estan obertes a tot el personal de la Universitat que vulgui assistir-hi, que en el cas de no ser claustral, tindrà veu sense vot. Són claustrals els membres del PDI i del PAS amb una antiguitat mínima de tres anys (a temps complet i parcial), així com els membres dels consells de govern, directors i directores de càtedres i dels CERT, i els directors i directores d’empreses vinculades. En cas de dubte, es pot fer la consulta a secretaria.general@uvic.cat abans del dia 20 d’octubre.

Elecció del representant del PAS al Consell de Govern

Un cop presentada la candidatura de Lluís Jurada per quatre anys més com a representant del PAS al Consell de Govern de la Universitat, se'n podrà fer l’elecció de forma electrònica. Els membres claustrals del PAS rebran un enllaç per a la votació a través del correu electrònic corporatiu, que romandrà oberta des de les 17.30 h del dia 24 d’octubre fins a l’endemà, 25 d’octubre, a les 12 h. El resultat de les votacions es donarà a conèixer el mateix dia 25 d’octubre.