Docència

Docents i PAS visiten l’espai Vicpuntzero per treure’n partit en la docència

Docents i PAS visiten l’espai Vicpuntzero per conèixer-ne el potencial docent

09.06.2021

Aquest dijous al matí ha tingut lloc una visita guiada per l’espai arquitectònic Vicpuntzero, en què han participat un grup de PDI i PAS de la Universitat. La visita tenia la voluntat de mostrar aquest espai per tal d'aprofitar les oportunitats docents que pot oferir en el context universitari. Vicpuntzero és un equipament cultural i museogràfic que explica el més de 2.000 anys d’història de la ciutat de Vic. Engloba tot el llegat històric format pel temple romà i el conjunt de l’església de la Pietat, en un espai inaugurat aquest any, obert a la ciutat i el turisme.

Visites com la d’aquest matí es van acordar en una reunió entre la coordinadora de Desenvolupament de Polítiques Corporatives de la UVic-UCC, Meritxell Borràs; la directora de l’UHub - Servei a la Comunitat Universitària, Montse Simon, la responsable de l’Oficina de Gestió Cultural, Roser Silva, i la responsable del projecte Vicpuntzero de l’Ajuntament de Vic, Anna Pujol. L’objectiu d’aquest tipus d’activitats guiades és que la comunitat universitària conegui la ciutat, la seva història i totes les prestacions que els pot oferir.