Membres d ela productora convertint el paranimf de la UVic en un plató per al programa "Joc de cartes
Membres de la productora convertint el Paranimf de la UVic en un plató per al programa 'Joc de cartes'
Membres de la productora convertint el paranimf de la UVic-UCC en un plató per al programa "Joc de cartes"

El Paranimf, plató del programa 'Joc de Cartes'

11.01.2024

Ahir, dimecres 10 de gener, es va emetre el programa de televisió de 3Cat Joc de Cartes, titulat “La millor restauradora de la comarca d’Osona”.

Per a qui no hagi vist mai el programa, a banda de visitar els diferents restaurants, hi ha una part final, la confrontació, en què es fa la revisió de les puntuacions obtingudes i es desvetlla el restaurant guanyador del programa.

En aquesta ocasió, la confrontació es va gravar al Paranimf de la UVic-UCC. Com es pot veure a les imatges, es va adequar la sala per a l'ocasió. La productora del programa va instal·lar tota l'attrezzo necessari per crear l’ambient característic d’aquesta part del programa. La gravació es va portar a terme l'abril de l’any passat.

El Paranimf i la Sala Gòtica de la UVic-UCC són uns espais polivalents i flexibles. S’hi adapta el mobiliari i l’espai en funció de les necessitats de l’esdeveniment que s’hagi de portar a terme.