Josep Eladi Baños, Alfredo Alfonso i Josep Bau

El rector de la Universitat de Quilmes visita la UVic-UCC

Dilluns passat, el rector de la Universitat de Quilmes (Argentina), Alfredo Alfonso, va fer una visita institucional a la UVic-UCC per reforçar els lligams de col·laboració que ambdues institucions fa anys que mantenen en diversos àmbits.

Va ser rebut pel rector de la UVic-UCC, Josep Eladi Baños, i pel vicerector de Relacions Internacionals, Josep Bau. Després de signar el Llibre d’Honor de la Universitat, va visitar la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar, on es va reunir amb la degana, Míriam Torres, i la coordinadora del grau en Teràpia Ocupacional, per tal de buscar formes d’estímul per a la mobilitat d’aquest grau i obrir noves vies de col·laboració, especialment en l’àmbit de la Infermeria. Posteriorment, el rector va ser rebut pel degà de la Facultat d’Empresa i Comunicació, Josep Burgaya, acompanyat per la vicedegana de Recerca i Relacions Internacionals, Montse Corrius, i diversos membres del seu equip de Deganat, per tal d’analitzar les vies de col·laboració existents en els àmbits de la Comunicació Audiovisual i el Periodisme, amb els quals les dues universitats mantenen interessos comuns.