Foto del vído dels 25 anys UVic-UCC
Josep Eladi Baños en el vídeo dels 25 anys de la UVic-UCC
Francesc Codina en el vídeo dels 25 anys de la UVic-UCC

El vídeo que commemora els 25 anys de la UVic-UCC

Coincidint amb la celebració del 25è aniversari de la UVic-UCC, l’organització dels actes commemoratius va encarregar a l’Àrea de Comunicació Corporativa i Relacions Institucionals, juntament amb UMèdia, l’elaboració d’un vídeo al voltant dels 25 anys de la UVic-UCC, per projectar-lo durant l’acte central de celebració d’aquesta efemèride, que va tenir lloc divendres passat a l’Aula Magna.

Es tracta d’una peça d’onze minuts en la qual s’explica breument la història de la institució, juntament amb els principals valors i trets que la defineixen. Tot i que té un enfocament institucional i corporatiu, adopta un format àgil i amè, gràcies a les imatges i als testimonis de persones de la comunitat universitària, que representen els diferents col·lectius que la formen i que projecten mirades diferents sobre la universitat.

El vídeo es troba penjat al Canal UVic-UCC de youtube en accés obert i se n’extrauran els diferents testimoniatges per difondre’ls a través de les xarxes socials de la Universitat.