Docència

El Virtual Open Day

El Virtual Open Day informarà, amb 25 sessions, sobre màsters i postgraus

04.05.2023

Els pròxims dies 16, 17 i 18 de maig, la UVic ofereix el Virtual Open Day, que consisteix en 25 sessions informatives online perquè els futurs estudiants de màsters i postgraus puguin conèixer l’oferta de la UVic per al curs 2023-2024.

Les 25 sessions cobreixen els programes de màster i postgrau de la UVic d’àmbits com Educació i Societat, Llengües i Traducció, Ciències, Tecnologia i Enginyeria, Psicologia, Empresa i Comunicació, Salut i Benestar Social i Esport. Aquestes trobades online inclouen una reflexió inicial d’un tema d’actualitat per part de la coordinació de cada estudi, així com l’explicació del programa acadèmic, l’experiència d’un estudiant actual o exestudiant, informació pràctica de preus i accés, així com un torn obert de preguntes.

L’edició del 2022 del Virtual Open Day va reunir més de 200 assistents en un total de 23 sessions informatives. Aquesta activitat està organitzada per l’Àrea de Màrqueting, l’Escola de Postgrau i l’Àrea de Gestió Acadèmica de la UVic.