Logo UVic-UCC al Paranimf

Es crea la Comissió d’Emergències Institucionals de la UVic-UCC

22.12.2022

El Patronat d’aquest dimarts va donar llum verda a la creació de la Comissió d’Emergències Institucionals, després que el Consell de Govern de la UVic-UCC ja l’aprovés el 22 de novembre passat. Es tracta d’un ens de nova creació, que té com a objectiu atendre qualsevol situació sobrevinguda que afecti la institució i que requereixi una resposta ràpida, coordinada i eficient d’aquesta, així com una comunicació interna i externa adequades. La comissió sorgeix, segons s’explica en el preàmbul de la seva normativa, arran del fet que “les institucions complexes experimenten periòdicament situacions que poden constituir una dificultat per a la seva comunitat i arribar, a vegades, a afectar-ne la reputació interna i externa”.

L’òrgan estarà integrat pel rector o rectora de la Universitat i el director o directora general de la Fundació Universitària Balmes, que hi actuen com a copresidents; els secretaris o secretàries generals de la UVic-UCC i de la FUBalmes, les direccions generals de les fundacions que formen part de la UVic-UCC, i el director o directora de l’Àrea de Comunicació Corporativa i Relacions Institucionals (ACCRI), i estarà oberta a la incorporació d’altres membres de la comunitat, així com d’experts externs en funció de la temàtica tractada. A més, hi haurà una comissió executiva formada per les dues secretaries generals i la direcció de l’ACCRI.