Docència

Curs a Uganda 1
Curs a Uganda 2
Curs a Uganda 3

Estudiants de Biologia de la UVic fan un curs sobre conservació de fauna africana a Uganda

15.09.2022

Del 19 al 29 de juny un grup de set estudiants del grau en Biologia de la UVic van viatjar a Uganda per fer un curs sobre conservació de fauna africana, després de seguir dues sessions acadèmiques i informatives prèvies al viatge.

El curs, que va tenir una durada d’una setmana, va versar sobre l’observació, l’estudi i la comprensió dels problemes de conservació de la fauna, i les accions que es poden dur a terme per a la seva salvaguarda.

Durant l’estada a Uganda, els estudiants van dur a terme diferents activitats acadèmiques en el bioma de la Sabana. Entre d’altres, l’observació i el seguiment de l’activitat de ximpanzés i altres primats, rinoceronts i grans ratpenats, com també una sortida d’observació de cens nocturn de fauna. A la tornada, van realitzar una sessió postviatge per a una posada en comú dels resultats finals i l’obtenció de conclusions del curs.

Aquesta activitat s’emmarcava dins la Universitat d’Estiu i va estar organitzada per la FCTE i la Unitat de Programes Internacionals de la UVic-UCC, en col·laboració amb Matoke Travel.