Docència

joc Midlander a l’IndieDevDay 2023

Estudiants de la FCTE i Teknós presenten el joc Midlander a l’IndieDevDay 2023

14.09.2023

Els estudiants del grau en Multimèdia. Aplicacions i Videojocs (GMAV) de la FCTE Montse Estivill i Unai Estavillo, juntament amb Núria Antonell, alumna de Teknós, van presentar el seu joc Midlander a l’IndieDevDay 2023, que va tenir lloc del 8 al 10 de setembre al recinte firal de La Farga, a l’Hospitalet de Llobregat.

Midlander és un joc 2D en què el jugador, condemnat pels déus, ha d’escapar d’una illa interactuant amb diferents personatges i utilitzant l’entorn com a arma per eliminar els enemics. Aquesta és la primera vegada que estudiants de la UVic-UCC participen en l’IndieDevDay i s’espera que es continuïn presentant-hi projectes en les pròximes edicions.

L’IndieDevDay és la fira del videojoc indie de Barcelona i enguany ha arribat la sisena edició. Aquest esdeveniment representa un punt de trobada de professionals, estudiants, publishers i premsa especialitzada de l’àmbit dels videojocs, on es duen a terme exhibicions, xerrades, concursos i altres activitats enfocades al públic del sector. Aquesta és la trobada més important del sud d’Europa dedicada al videojoc independent.