Jornada de Portes Obertes UVic 2021

Gairebé 350 famílies, unes 1000 persones, van participar a la Jornada de Portes Obertes de dissabte

20.05.2021

La Jornada de Portes Obertes de la UVic van ser un èxit de participació, donades les circumstàncies de la pandèmia. Gairebé 350 famílies, quasi un miler de persones, van acostar-se dissabte a les instal·lacions de la UVic per tal de conèixer de primera mà l’oferta formativa del curs vinent.

El 94% dels estudiants interessats provenien del segon curs de batxillerat i dels últims cursos dels cicles formatius de grau superior. A més de poder fer una visita guiada pel centre i rebre una atenció personalitzada dels coordinadors de les diferents titulacions, van poder assistir a un taller d’orientació, que va tenir molt d’èxit segons les valoracions que en van fer un cop finalitzada la sessió. Un 30% dels participants a la jornada es van interessar pels àmbits de l’educació i la psicologia, mentre que un 27% ho van fer per l’àmbit de la salut i medicina. La resta es van repartir en els altres àmbits de coneixement.

Segons la directora de l’Àrea de Màrqueting, Anna Fàbregas, “estem molt contents d’haver pogut celebrar finalment aquesta Jornada de Portes Obertes, que té un mèrit considerable si tenim en compte d’on venim”. I afegeix que “haver aconseguit que mil persones passin per la UVic en un sol dia complint escrupolosament totes les mesures de seguretat és tot un èxit per la institució i ens marca el camí d’obertura cap a la normalitat”.

Noves accions

A aquest dissabte 22 de maig tindrà lloc una jornada de portes obertes matinal específica per al públic francès, mentre que  el divendres, 28 de maig, de les 16h a les 19h, hi haurà Portes Obertes a Can Muntanyola de Granollers per al grau d’Automoció.

La JPO és la punta de l’iceberg de les accions que durant tot l’any es porten a terme per tal de fer arribar la proposta formativa de la UVic als futurs estudiants. Altres accions que s’han portat a terme són les Jornades de Portes Obertes Virtuals que van començar l’any passat imposades per les circumstàncies i que tindran continuïtat en el futur, un cop vist l’èxit de participació que han tingut; les sessions informatives mensuals adreçades tant a futurs estudiants com a pares, o les atencions als centres i escoles en format virtual o presencial, entre moltes altres iniciatives.