Docència

Equip dels Garrins Metàl·lics B de la temporada 2023-2024
Equip de suport Garrins Metàl·lics B de la temporada 2023-2024
El grup de suport Garrins Metàl·lics B amb alguns membres de l’equip Garrins Metàl·lics

Garrins Metàl·lics B: el grup de suport a l’equip de robòtica

16.11.2023

L’equip de robòtica Garrins Metàl·lics ha creat un planter de l’equip, denominat Garrins Metàl·lics B, format per estudiants amb interès per la robòtica que tenen el propòsit de col·laborar i donar suport a l’equip.

El dimecres 8 de novembre es va constituir l’equip Garrins Metàl·lics B de la temporada 2023-2024. La seva tasca serà donar suport als Garrins Metàl·lics en tasques de disseny, construcció i programació de dispositius robòtics, a més de posar en pràctica el treball en equip, l'organització de projectes i les tècniques de màrqueting. Estarà format per Nicolás Alcaraz, Oriol Arbonies, Jan Martínez, Guillem de las Muelas, Dídac Fernández i Daniel Picazo, tots ells estudiants del 1r curs del grau en Enginyeria Mecatrònica.

Per formar part dels Garrins Metàl·lics s’ha d’estar cursant com a mínim 2n curs de grau. No s’ofereix l’opció d’unir-se a l’equip a estudiants de 1r curs per assegurar la seva adaptació a la nova etapa acadèmica. En canvi, la incorporació al grup de suport permet a estudiants de 1r curs ja ser al costat de l’equip i tenir la possibilitat de formar-ne part el curs següent.