Skip to main content

Docència

Cinc ponents durant l'acte

“IA i ChatGPT: una amenaça o una oportunitat?”: la UVic-UCC debat en una taula rodona l’ús del ChatGPT en la docència

Share

Professorat de totes les facultats de la UVic-UCC van participar en la taula rodona "IA i ChatGPT: una amenaça o una oportunitat?", que tenia com a objectiu compartir opinions i reflexionar sobre l’aparició de l’eina d’intel·ligència artificial ChatGPT i l'impacte que aquesta té i tindrà en la docència universitària. L'acte es va tenir lloc el 22 de març passat a l'Aula Magna de la UVic-UCC. 

L'adjunt al Vicerectorat d’Ordenació Acadèmica per a Afers Acadèmics, Ramon Reig, va ser l'encarregat de moderar la taula rodona. Hi van participar Richard Samson, professor de la Facultat d’Educació, Traducció, Esports i Psicologia (FETEP) i director de la Unitat de Docència Universitària i Tecnologia Educativa (UDUTE); Elisabet Sarri, professora de la Facultat de Medicina; Jordi Conca, adjunt a Vicerectorat del Campus Manresa; Judit Bort, professora de la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar (FCSB); Raymond Lagonigro, professor de la Facultat de Ciències, Tecnologia i Enginyeries (FCTE) i de la Facultat d’Empresa i Comunicació (FEC); Massimo Menichinelli, professor d'Elisava, i Albert Armisen, professor de la FEC.

La taula rodona va aportar diferents punts de vista, que van convidar a reflexionar sobre els possibles usos i abusos d’una eina com el ChatGPT. També es van tractar temes com els criteris a seguir en el cas d'avaluació de treballs fets amb ChatGPT i de com aquesta eina també es pot aplicar en el camp de la docència. 

La taula rodona està disponible a través d'aquest enllaç.

Trobareu més informació d'utilitat a aquesta pàgina.

Vols publicar a l'Apunt?

Contacta'ns