Inauguració de l'exposició de pintures d'Enric López

Inaugurada l’exposició de les pintures d’Enric López Ruestes

Dijous passat s’inaugurava a la Sala Vernis de l’edifici B de Miramarges l’exposició de pintures d’Enric López Ruestes. Una seixantena de persones van aplegar-s'hi per fer un homenatge pòstum al qui fou considerat un dels impulsors del projecte universitari de Vic, juntament amb Ricard Torrents i Jaume Puntí.

L’acte fou presidit per la vicerectora d’Ordenació Acadèmica, que va afirmar que aquesta exposició era molt escaient per dos motius. En primer lloc, per donar a conèixer una obra pictòrica desconeguda i d’un gran calat i, en segon lloc, perquè “era la millor manera de retre un homenatge a una persona que ha estat clau per a la història de la Universitat, justament en el 25è aniversari del seu reconeixement”.

Anton Granero, comissari de l’exposició i amic personal de López, va fer una glossa tant de la persona com de l’artista. Seguidament, l’esposa de l’homenatjat, M. Àngels Rocafiguera, va agrair a la UVic-UCC aquesta exposició en el marc del 25è aniversari.

L’exposició es podrà veure fins al dia 15 de juliol.