UCampus número 10

Ja es pot consultar el número 10 de la revista institucional 'UCampus'

06.06.2024

Ja es pot llegir el número 10 de l'UCampus, la revista institucional que la UVic-UCC edita en format digital, que es pot consultar en català, castellà i anglès, i que aprofundeix en format entrevista o reportatge en temes diversos d'interès per a la UVic-UCC.

En aquesta desena edició, s'hi poden trobar les entrevistes al director de la Càtedra de Cures Pal·liatives, el Dr. Xavier Gómez Batiste, i a l'alumni Clémet Meillac. També s'hi recullen els reportatges sobre el desè aniversari de la federació entre la FUBalmes i la FUBages; les microformacions i els programes a mida; el nou grau en Global Studies; la competència lectora en els estudis de mestre; l'AudioLab, el Laboratori d'Audiologia; el nou centre d'Elisava a Madrid, i el desè aniversari d'UAlumni. Així mateix, inclou el llistat dels llibres i capítols publicats durant el darrer semestre a la UVic-UCC, les notícies més destacades i la tira còmica "Homenets".

UCampus està elaborada per les àrees i els serveis de Comunicació de les quatre entitats federades i és coordinada per l'Àrea de Comunicació Corporativa i Relacions Institucionals de la UVic. Té una periodicitat bianual i se centra en els fets essencials de la vida universitària, tant de docència, recerca i transferència de coneixement, com de responsabilitat social i institucional i de cultura. Les edicions publicades es poden consultar en aquesta pàgina del web.