portada UCampus

Ja es pot consultar el número 7 de la revista institucional 'UCampus'

22.12.2022

Editat en format digital, des de dilluns passat ja es pot llegir el número set de la revista institucional de la UVic-UCC, l'UCampus, que es pot consultar en català, castellà i anglès, i que aprofundeix en format entrevista o reportatge en temes diversos d'interès per a la UVic-UCC.

En aquesta edició, s'hi poden trobar les entrevistes al vicerector de Relacions Internacionals, Josep Bau, i a l'alumni Laura Torreguitart. També s'hi recullen els reportatges sobre el nou Paranimf de la UVic-UCC, l'IRIS-CC, l'Escola de Postgrau, el nou model dels estudis d’Empresa a UManresa, el nou grau en Audiologia General, la innovació en Enginyeria de Disseny a Elisava i el Consell d'Estudiants. Així mateix, inclou el llistat dels llibres i capítols publicats durant el darrer semestre a la UVic-UCC, les notícies més destacades i la tira còmica d'Homenets.

UCampus està elaborada per les àrees i els serveis de Comunicació de les quatre entitats federades i és coordinada per l'Àrea de Comunicació Corporativa i Relacions Institucionals de la UVic. Té una periodicitat bianual i se centra en els fets essencials de la vida universitària, tant de docència, recerca i transferència de coneixement, com de responsabilitat social i institucional i de cultura. Les edicions publicades es poden consultar en aquesta pàgina del web.