Xerrada de Jesús Prujà a la UVic

Jesús Prujà considera un encert que la UVic-UCC estigui en el procés de preinscripció

El cap de l’Oficina d’Accés a la Universitat, Jesús Prujà, va ser dimarts passat a la UVic, per tal de portar a terme una xerrada divulgativa sobre “Accés i admissió a la Universitat”, convidat per la vicerectora d’Ordenació Acadèmica, Àngels Pinyana. Davant d’un públic format per membres de la comunitat universitària i també de moltes persones de centres de secundària, Prujà va explosar que “com que es tracta d’un procés complex i que té un efecte evident sobre el que estem fent, mereix que en vulguem saber una mica més”.

Amb un to fresc i divertit, Prujà va explicar el com i el perquè del procés que tenim a Catalunya, “pensat per ser tan equitatiu com sigui possible” i va qualificar de “gran encert” el fet que la UVic entrés des d’un bon principi en el sistema de preinscripció, un fenomen que la fa singular a tot l’Estat espanyol.  Prujà va concloure el seu parlament fent una felicitació a tota la comunitat universitària amb motiu del 25è aniversari del reconeixement de la UVic-UCC.

Prèviament  a la xerrada, el cap de l’Oficina d’Accés a la Universitat va fer una visita institucional a la Facultat de Medicina, on va ser rebut pel degà, Ramon Pujol, i la directora general de la FESS, Marina Geli.