Joan Turró

Joan Turró rebrà la Medalla Institucional de la UVic-UCC durant l’acte d’inauguració de curs

28.09.2023

El que va ser durant més d'onze anys director general de la Fundació Universitària Balmes, Joan Turró, rebrà la Medalla Institucional de la UVic-UCC durant l’acte d’inauguració del curs 2023-2024, que tindrà lloc el pròxim dimecres 11 d’octubre, a les 11 h del matí, al Paranimf de la Universitat (antiga església de l’Hospital de la Santa Creu).

L’acte serà presidit pel rector de la UVic-UCC, Josep Eladi Baños, juntament amb l’alcalde de Vic i president de la Fundació Universitària Balmes, Albert Castells. També comptarà amb la presència del secretari general del Departament de Recerca i Universitats, Joaquim Nin.

Després de visualitzar la videomemòria del curs anterior, presentada per la secretària general, el doctor Eduard Minobes, professor i vicedegà de la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar, pronunciarà la lliçó “Atenció integrada social i sanitària: el model per optimitzar les capacitats de les persones grans”

En el capítol de reconeixements, també es lliurarà la insígnia institucional a les persones jubilades del curs passat i un diploma als estudiants que van obtenir premi extraordinari i premi al millor expedient acadèmic. L’acte inclourà la intervenció musical del grup Synaulia, encapçalat pel professor de la Facultat d’Educació, Traducció, Esports i Psicologia Lluís Solé.

En aquests moments l’aforament del Paranimf ja està complet, però les persones interessades a seguir l’acte des de la Sala Gòtica es poden apuntar en aquest enllaç. L’acte acabarà amb un petit refrigeri al Claustre de Casa Convalescència.