Josep Bau, vicerector de Relacions Internacionals
Albert Juncà, vicerector de Professorat
Anna Sabata, secretària general de la UVic-UCC

Josep Bau i Albert Juncà renoven com a vicerectors, i Anna Sabata ho fa com a secretària general de la UVic-UCC

22.06.2023

El Patronat de la Fundació Universitària Balmes, a proposta del rector de la UVic-UCC, Josep Eladi Baños, ha donat llum verda a la renovació de Josep Bau, com a vicerector de Relacions Internacionals; d’Albert Juncà, com a vicerector de Professorat, i d’Anna Sabata, com a secretària general de la Universitat. Transcorreguts quatre anys del seu nomenament, i havent esgotat el seu primer mandat, tots tres continuaran en els respectius càrrecs per un període de quatre anys més.

Entre les ratificacions i aprovacions d’acords del Consell de Govern de la Universitat, figuraven el nomenament de Francesc López Seguí com a nou director de la Càtedra TIC Salut i Social, en substitució de Jousè Sallent. També s’ha atorgat la condició de professor emèrit a Antoni Tort i Bardolet, exdirector de l’Escola de Doctorat, que es va jubilar el febrer passat, i a Miguel Pérez Silva, professor i investigador del Campus UManresa.