Patronat FUBalmes de desembre 2021

La FUBalmes convocarà tretze places de promoció interna per a PDI

22.12.2021

Al Patronat de la Fundació Universitària Balmes (FUBalmes) que va tenir lloc ahir, també es van aprovar tretze places de promoció interna en compliment de l’acord subscrit amb el Comitè d’Empresa: una plaça de catedràtic, quatre places de titular, quatre places de lector i quatre places d’ajudant doctor.

Poden presentar-s'hi tots els membres de la Fundació Universitària Balmes amb contracte TPII, TPI o TC i amb una antiguitat mínima a la UVic-UCC de cinc cursos acadèmics immediatament anteriors al curs d'aquesta convocatòria. Segons el vicerector de Professorat, Albert Juncà, "poder oferir continuïtat i suport a la carrera professional del PDI és un dels principals reptes de la política de professorat de la nostra universitat. Esperem que aquesta convocatòria i, les que tenim previstes els pròxims anys, serveixin per reconèixer i fidelitzar el talent que tenim, i el que esperem poder anar incorporant".

Podeu consultar la informació detallada sobre els requisits de les places, així com el procediment i calendari de la convocatòria, en aquesta infografia i les seves bases en aquest enllaç.