Signatura del conveni entre la Fundació privada L'Olivar i la UVic-UCC
L'Olivar

La Fundació privada l’Olivar d’Enric Pladevall signa un conveni de col·laboració amb la UVic

Divendres passat va tenir lloc al Rectorat de la UVic-UCC la signatura d’un conveni de col·laboració entre la Universitat i la Fundació Privada l’Olivar de l’escultor Enric Pladevall. L’Olivar és una finca d’oliveres de 6 hectàrees al poble de Ventalló, a l’Alt Empordà, que Enric Pladevall ha convertit en un projecte artístic.

D’una banda, la Fundació privada l’Olivar treballa des de 2004 per a la creació d’un fons d’art de l’obra de l’escultor Enric Pladevall, així com per difondre la seva producció al públic en general a través d’exposicions permanents. De l’altra, la Fundació pretén també promocionar artistes novells mitjançant la realització de tallers pràctics, conferències i altres activitats didàctiques, com el projecte OLIVART de l’any 2016, unes residències per a joves artistes internacionals sota el programa Art/Natura.

La finalitat del conveni signat divendres passat servirà per poder oferir condicions avantatjoses a la comunitat universitària de Vic en el marc dels serveis i experiències culturals que ofereix la fundació.