La plataforma UVals estrena butlletí de subscripció per informar de les noves promocions

19.01.2021

El portal web dels UVals, la plataforma de descomptes i avantatges exclusius per a la comunitat universitària de la UVic-UCC, estrena eina de subscripció. Es tracta d’un butlletí que s’enviarà quinzenalment a les persones subscriptores amb les darreres novetats i també farà un recull recordatori de les promocions existents més destacades.

Si us interessa subscriure-us a les novetats, podeu fer-ho a través del següent formulari, o bé indicant la vostra adreça electrònica al missatge que us apareixerà en pantalla un cop entreu a la pàgina web.

El projecte, que és fruit d’una col·laboració estreta entre el teixit empresarial del territori i la Universitat, el gestiona directament l’UHub (Servei a la Comunitat Universitària) i compta actualment amb més de 130 comerços i centres participants, que ofereixen fins a 180 promocions de diferents categories (comerç, cultura, esports, formació, lleure, salut i bellesa, turisme-mobilitat i diversos).

D’altra banda, amb la intenció d’expandir la xarxa d’establiments participants en els altres campus de la Universitat s’ha iniciat una campanya conjunta amb Gran Centre Granollers per tal de sumar-hi els comerços associats a la seva agrupació. L’UHub està treballant per signar convenis i preparar noves promocions de les quals es podran beneficiar tots els membres de la comunitat universitària, especialment els usuaris de la seu d’UGranollers.