Visita de la portaveu del PSC al Parlament a la seu de Granollers (1)
Moment de la visita al taller de la seu de Granollers.
Visita de la portaveu del PSC al Parlament de la seu de Granollers (2)

La portaveu del PSC al Parlament visita la seu de Granollers

03.03.2022

Ahir, dimecres, la portaveu del PSC al Parlament de Catalunya, Alícia Romero, va visitar les instal·lacions de Can Muntanyola, a Granollers, on s’imparteix el grau en Enginyeria de l’Automoció, a més d'altres equipaments de la ciutat.

En la visita va estar acompanyada per Francesc Arolas, 4t tinent d'alcalde i regidor d'Educació, Infància i Joventut; Alba Barnusell, diputada delegada de Polítiques d’Igualtat de la Diputació de Barcelona i 1a tinent d'alcalde i regidora de Planificació Estratègica i Governança; Gemma Giménez, 6a tinent d'alcalde i regidora de Promoció Econòmica, Urbanisme i Planejament, i Jordi Terrades, diputat del Parlament i 5è tinent d'alcalde i regidor d'Hisenda, Contractació i Patrimoni, Recursos Humans i Organització, Sistemes Tecnològics i Societat del Coneixement. També, pel degà de la Facultat de Ciències i Tecnologia, Sergi Grau, i el coordinador del grau en Enginyeria de l’Automoció, Raimon Pericas, que li van mostrar tant les aules com la zona de taller. La trobada també va servir per explicar el grau, els projectes i els reptes de futur d’aquests estudis, així com el vincle amb la indústria del sector, entre altres qüestions.