Aula Mercè Torrents

La Sala Mercè Torrents, totalment reformada, serà també aula de cinema

25.11.2021

Dilluns passat es va tornar a posar en funcionament la Sala Mercè Torrents després de passar per un període de reformes profundes. La nova instal·lació , a més de fer de sala d’actes, ara s’ha convertit també en una aula de cinema  per a la Facultat d’Empresa i Comunicació i per a tots aquells centres i col·lectius que ho necessitin.

El nou espai ofereix una pantalla de 3 metres i un projector especial per a la projecció de pel·lícules d’alta qualitat.  Així mateix, s’han col·locat butaques fixes amb pala, s’ha renovat la part del mobiliari de la tarima, i s’hi han instal·lat panells acústics que milloren la sonorització dels actes i de les projeccions. L’aforament s’ha ampliat a 140 places.

A més de la pantalla i el projector, s’ha fet una millora substancial a la resta de l’equipament audiovisual i s’ha ubicat la cabina de control a un altre punt de la sala, per tenir millor visibilitat. En últim terme s’ha fet una renovació i millora del sistema d’il·luminació i s’hi ha instal·lat un nou sistema de climatització i renovació de l’aire.

La sala ja està disponible i es pot reservar, alhora que s’afegeix a la llista d’espais híbrids que disposa la Universitat.

Els nous espais de la UVic en una nova secció de l’Apunt

L’Àrea d’Infraestructures i Serveis Generals  treballa constantment per la millorar i actualitzar els espais i equipaments de tots els campus la UVic-UCC. Per mostrar les actualitzacions que es van portant a terme, a partir de la setmana vinent apareixerà una nova secció a l’Apunt que es dirà “Espais UVic”, on s’aniran mostrant tant els espais de nova creació com les reformes i innovacions que es porten a terme, amb l’objectiu que la comunitat universitària les pugui conèixer i en pugui fer ús.